نمایش نتایج جستجو برای
نویسنده: جعفری ثانی
موارد یافت شده: 82
1 - شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی (چکیده)2 - نقش نگرش مدیران مدارس نسبت به مدیریت دانش در کارایی آنان (چکیده)
3 - رابطه بین هوش هیجانی و بهکارگیری مؤلفههای تدریس اثر بخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندران (چکیده)
4 - بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی (چکیده)
5 - بررسی ابعاد و چالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده) نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان (چکیده)
6 - The study of Prescription-Writing Erros of Midwifery Stydents in Common Gynecological Treatments (چکیده)
7 - تأملی بر میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثر بخش توسط استادان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
8 - میزان استفاده دبیران از الگوی تدریس حل مساله وفرایند های آن در دبیرستان های دخترانه تیزهوشان (چکیده)
9 - پژوهش قوم نگاری در برنامه درسی پنهان:راهبردی در تغییر برنامه درسی (چکیده)
10 - مقایسه ورابطه ی درگیری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان داخلی وخارجی دوره کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
11 - بررسی ابعاد وچالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده)نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان (چکیده)
12 - عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
13 - شناسایی الگوی تلفیق برنامه درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی (چکیده)
14 - فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
15 - بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی (چکیده)
16 - ویژگیهای کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموش الکترونیکی در آموزش عالی (چکیده)
17 - ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390 (چکیده)
18 - بررسی علل سرقت علمی سایبری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
19 - نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالی (چکیده)
20 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
21 - Identification of Current Art Education Approaches in Irans Middle Schools: A Steps Toward Identifying Knowlede Domains (چکیده)
22 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی (چکیده)
23 - وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
24 - رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
25 - ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان (چکیده)
26 - بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی (چکیده)
27 - لزوم بکارگیری اصول آنداراگوژی در آموزشهای مهارت آموزی بزرگسالان در مراکز فنی و حرفهای (چکیده)
28 - Identification of approaches in the approved objectives, the syllabuses of teacher training, and National Program in Irans case (چکیده)
29 - سبک های یادگیری و نقش آن بر یادگیری خودراهبردانشجویان دختر و پسر دانشکده پرستاری و مامایی مشهد (چکیده)
30 - بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویش (چکیده)
31 - Identification of Current Art Education Approaches in Iran’s Middle School Period Art Education (چکیده)
32 - نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانهای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی (چکیده)
33 - نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و رضایت از زندگی در پیشرفت تحصیلی (چکیده)
34 - تأثیر الگوی کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک (چکیده)
35 - مقایسه تأثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر آگاهی، نگرش و عملکرد زنان نخست باردار در باره نوع زایمان (چکیده)
36 - بررسی نقش برنامههای درسی در جهتدهی فارغالتحصیلان دختر، به رشتههای دانشگاهی خاص (چکیده)
37 - کیفیت تدریس در آموزش عالی: آموزش یا پژوهش؟ (چکیده)
38 - راهکارهای پیشگیری از وقوع انحرافات جنسی (چکیده)
39 - بررسی جهتگیریهای برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
40 - مقایسه تاثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر اگاهی و نگرش زنان نخست باردار در باره نوع زایمان (چکیده)
41 - تأثیر آموزش بر مبنای تلفیق دو روش آموزش همیاری و تسلط یاب بر یادگیری دانشجویان (چکیده)
42 - چالشهای آموزش علوم و فناوری در ایران (چکیده)
43 - بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش و تفحص گروهی بر خود راهبری دانش آموزان دبیرستان (چکیده)
44 - بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش و تفحص گروهی بر خود راهبری دانش آموزان دبیرستان (چکیده)
45 - تأثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی : تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
46 - میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی(پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز (چکیده)
47 - شناسایی رویکردها و الگوهای ملی و منطقهای در تصمیم گیریهای برنامه درسی (چکیده)
48 - واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی (چکیده)
49 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
50 - تبیین معیارهای برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی از دید متخصصان برنامه درسی (چکیده)
51 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی (چکیده)
52 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی درس زبان انگلیسی و ریاضی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
53 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
54 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی( راهبردی برای تحول در طراحی محتوای برنامه درسی) (چکیده)
55 - بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی پیرامون تجویز منطقی دارو(E) (چکیده)
56 - Managerial challeng of curriculum implementation in higher education (چکیده)
57 - Relationship between students critical thinking and self-efficacy belifs in Ferdowsi University of Mashhad, Iran (چکیده)
58 - بومی سازی برنامه های درسی تحولی در نظام آموزشی ایران (چکیده)
59 - بررسی چالشهای مدیریتی در آموزش و پرورش : نگاهی دیگر از منظر دبیران (چکیده)
60 - Managerial challeng of curriculum implementation in higher education (چکیده)
61 - Relationship between students (چکیده)
62 - بررسی تأثیر آموزش تلفیقی بر یادگیری مبحث علایم حیاتی در دانشجویان پرستاری و اتاق عمل (چکیده)
63 - بررسی رابطه باورهای خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
64 - سنجش تمایل اساتید دانشگاه به مشارکت در قلمروهای برنامه درسی (چکیده)
65 - چالشهای مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاهها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
66 - تأثیر الگوی تدریس پیشسازماندهنده بر یادگیری درس شیمی عمومی (چکیده)
67 - میزان انطباق کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی با اصول انتخاب و سازماندهی برنامه درسی (چکیده)
68 - ضرورت و جایگاه تلفیق فاوا در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
69 - بررسی ضرورت و جایگاه تفکر در برنامه های درسی آموزش عالی در عصر جهانی شدن با توجه به آیات قرآن کریم (چکیده)
70 - برنامه درسی تفکر محورف محور اساسی تحول آموزش عالی در عصر جهانی شدن (چکیده)
71 - رابطه متقابل ادبیات فارسی و تعلیم و تربیت (چکیده)
72 - تبیین و مقایسه دیگاه اساتید علوم انسانی در باره مشکلات سرفصل های برنامه های درسی رشته های علوم انسانی (چکیده)
73 - بررسی انطباق سرفصل های گرایش علوم تربیتی با وظایف و مهارت های شغلی دانشجویان این رشته (چکیده)
74 - چالش های مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاه ها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
75 - ماهیت هدف ها و محتوای برنامه درسی ریاضیات در دوره ابتدایی (چکیده)
76 - تبیین نقش علوم انسانی بر سایر علوم (چکیده)
77 - تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی (چکیده)
78 - تأثیر مدلهای تدریس نوین(پیش سازماندهنده) بر سازماندهی محتوای کتاب های درسی دانشگاهی (چکیده)
79 - مشارکت والدین در مدرسه به عنوان پیش نیاز مشارکت در دانشگاه (چکیده)
80 - تبیین جایگاه مولفه های جهانی شدن ، صلح و حقوق بشر در کتاب های درسی دوره ابتدایی (چکیده)
81 - تحلیل منابع آموزش های غیر رسمی سازمانهای آتشنشانی، نیروی انتظامی و هلال احمر در مدارس مشهد (چکیده)
82 - مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده (چکیده)